ZAKAZ KOPIOWANIA!
1). Struktury polityczne
Głównym organem władzy Killinthoru jest Związek Smoczych Wojowników. Nadzoruje on wszystkie Zakony i Korpus Powietrzny, ustanawia ogólne zasady dotyczące systemu podatkowego, walutowego, itp. Ponadto formuje oddziały armii morskiej i piechoty.
Poza tym każda społeczność Killinthoru działa odrębnie, trzymając się (przynajmniej teoretycznie ;) ) ogólnych ustaw przyjętych przez Związek; ludzkie i elfickie miasta wraz z okolicznymi wsiami posiadają swoje rady i rządy, itp.
2). Waluta
150 monet miedzianych = 1 moneta srebrna
50 monet srebrnych = 1 moneta złota
3). Miejsca
- Kohira – stolica Killinthoru, największa metropolia krainy. Posiada najlepszy kompleks uniwersytetów, ściągający żaków z najdalszych zakątków świata, przyczyniający się do tworzenia wielorasowego charakteru miasta.
- Cer’thanmor – miasto portowe wysokich elfów. Przykryty wiecznym śniegiem, zimny i nieprzyjemny gród.
- Mor’salah – potężne ludzkie miasto, tu znajdują się sławne kuźnie i warsztaty.
- Ferto – mieszane miasto handlowe znajdujące się nad rzeką Asphyrią.
- Un’domell – elficka metropolia, zachwycająca kulturą i tradycją Starszych Ludów.
- Ateria – twierdza leżąca nad rzeką Dasttis zamieszkała przez krasnoludy i gnomy. Największy eksporter węgla, rud miedzi, żelaza i złota.
- Lodowa Cytadela w Krainie Aurayi – biała forteca zawieszona w przestrzeni, siedziba władczyni krainy, Świetlistej Smoczycy Aurayi (posty Północ, cz.I i II autorstwa Sir'ci i Baldis).
- Puszcza Yan’krel i Czarne Polany – skryte w czarnej mgle bory, zawładnięte przez czarne smoki.
- Puszcza Yist’an – pilnie strzeżona ojczyzna leśnych elfów.
- Las Amell – magiczne gaje zawładnięte przez zielone smoki.
- Dol Blathana – dolina zamieszkała przez leśne nimfy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz